Hypokondri

Har fått önskemål (av Stek) att jag ska lägga in en bild på mitt finger... ingen annan som ville det. Men jag tog en bild..... Vågar nog inte lägga in den här, folk kommer inte vilja träffa mig sen!!
Fyfaaaaaan vad det ser ut. Visade bilden för mamma, och hon frågade om det verkligen såg ut så.... Mjää, värre på bilden sa jag... Sen tittade hon på fingret och imorgon så ska jag ringa vårdcentralen igen och boka tid.

Mina sår läker inte! Jag får varsår av ingenting! Något fel är det i min kropp, jag är säker på det.
Någon som vet vad man har brist på om ens sår inte läker?
C-vitamin?
Jävligt jobbigt är det iallafall.
Och äckligt.
Jag har också varit förkyld med feber två gånger på en månad, hade feber förra fredagen, mått halvkasst hela veckan, blev pyttelite förkyld i torsdags, har haft ont i halsen sen dess, och inatt kunde jag knappt svälja så ont jag hade. Ööuuhh?!?!
(Puss och kram från Frida H. Ypokondriker.)

Nu är Ikisen påväg hit, hon ska se systerns fina lägenhet. Sen beger vi oss till stan för att se "Låt den rätte komma in".
Imorgon jobbar jag 11-13, gudvadjobbigt!
Not.

Baibai gott folk.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hahaha... du får nog sluta känna efter så mycket.

2008-10-26 @ 18:46:14
Postat av: Bex

var har systern lägenheten någonstans? :)

2008-10-26 @ 19:31:12
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: Lisa

Rebecca- min lägenhet ligger i Annestad, typ tre hus från mamma och Frida. Är jag patetisk eller patetisk? :P Kram

2008-10-27 @ 15:18:21
Postat av: Bex

hahaha, naw. :D nej jag tycker inte det är patetiskt, snarare bekvämt ;)

2008-10-27 @ 17:22:42
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0