Hejsan Hoppsan!

Jobbat idag..... Man börjar tröttna rejält på stället.
Drömde till och med en mardröm om ena.... Damen... som jobbar på min avdelning. GRRH!!
Det är ju riktigt illa.
Man blir SÅ IRRITERAD!
Ska bli skönt att sluta där. Även om jag kommer sakna barnen. :(
Vad kan man söka jobb som?
Vill ju inte ha några tråkiga kvällstider, vill sluta senast 22.00.
och börja tidigast som på dagis, ca 06.00.
Får se om det blir något annat än dagis. Antaligen ej.

Ska lägga mig i sängen och glo på tv nu, är av någon anledning sjukt trött trots att jag lade mig vid 00.00 igår och gick upp 9.50.
Trögis.

Imorgon blir det jobb, sen stan, sen ARNE!!!!!!! Wiiiiiie :)
Bara två kvällar kvar tills Andy kommer hem, om man ränkar bort denna. SÅÅÅ WIIIE!
Sugigt att inte hemsidan verkar funka, där jag skulle fixa presenten. Underbart att jag ska fixa det idag.... men vem vill vara ute i god tid liksom, då blir det ju ingen spänning alls i vardagen.

Hajdååå!

WIIIIIIIIIIIE, mitt GG blev klart nu "The Serena also rises" så jävla underbart namn.
Älskar Serena. Fast hon borde lära sig att kommunicera! ;)

Från i lördags, på Elysee:


Från nån annan kväll... Hos Majs:
Söta Sofie och Niklas. Det blev väl ingen bra bild på Niklas... därför lägger jag in en till!
Här är han mer beredd! Haha!

Nej, nu ska jag göra mig i ordning sen blir det Gossip Girl! Wiiie. :)

Byyyeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0