Frisk.... snart!

Känns så självklart vad det var för fel. HUR kan den förra läkaren inte sett det? Har hört fler som är missnöjda med henne.. henne vill jag inte tillbaka till.
Han som jag var hos idag tyckte jag var barnslig som tvingade med min mamma till vårdcentralen och det kan jag väl hålla med om, men dom tar mig inte på allvar när jag är där själv. Faktiskt.
Antibiotika i 10 dagar blir det iallafall! Visste ju att något var fel!
Egentligen ska man inte jobba förrän jag har ätit det i två dagar, men det skulle bara klydda till det som fan om jag inte kom till jobb, och jag har varit där i typ 4 veckor med det, två dagar till gör ju inget då.
Kanske inte kan börja med hyposensibiliseringen på måndag då. :( Får se... ska ringa dit och höra. Antagligen får jag skjuta upp det lite. Jag som redan klyddat så jävla mycket med jobb för att få till det med tider... Nåväl, inget att göra åt det. Hade damläkaren kommit på vad det var för fel förra veckan så hade jag ju varit klar med antibiotikan tills dess.. Meh.

Idag har jag varit på stan, köpte "värmeskydd" till håret. Fattar inte varför, jag var ju ute efter ett helt annat märke, går in hos en frisör och köper den.
Men den kostade 150 krornor mindre än den ena andra jag tänkte köpa.... och 60 kronor mer än den jag ville ha.
Hoppas nu denna är bra och dryg!
Fast inte för dryg... då tröttnar jag ju. ;)

Har testat en massa klänningar nu... Underbart att komma i iallafall vissa kläder nu! Helt sjukt vad jag svullnade upp i somras, kan ha med kortisonsprutan att göra... och att jag åt som ett svin på rhodos... och drack... meh.
Väger iallafall mindre än INNAN jag stack till Rhodos så jag är nöjd. :)
Fast det ska ner mer.
-6,3, det är ju bra. men det måste bli mindre, ja ja! :D

Känner mig lite småäcklig för tillfället, ska bli skönt att bli helt frisk, svälja som en normal person, och kunna röra mitt högerfinger. :p


Imorgon ska jag fixa håret.. har fortfarande inte bestämt hur.... Vet inte hur mitt hår mår...
Får se hur det blir. Ska vila nu, trött som fanken.

IIIH, HOPPAS LÄGENHETEN ÄR FIIIN OCH ATT JAG FÅR DEN, HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!!

Pusshaj!

Kommentarer
Postat av: Elise

Jag blir heller aldrig tagen på allvar när jag går till vårdcentraler. Känns som om de bara klappar en på huvdet och "lille vän, det blir bra snart - gå hem och vila lite". Yeah right... Onsdag, yes!! Eftermiddag? Har lektion på förmiddan men den kanske flyttas. kramkram

2008-10-29 @ 21:14:37
URL: http://elisesblogg.blogspot.com
Postat av: KIKI

JAg vet. kul :/ jag var mega sugen på att Joina, men min ekonomi fucka ALLT!!!

2008-10-30 @ 09:59:02
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: josse

vad bra att de kom pa vad som var fel vad det nu var. antibiotika ar ju alltid kul liksom. spannande med ditt nya har.........jag antar att du lagger upp bild......puss

2008-10-30 @ 10:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0