färdig för lördagen

Nu sitter jag och målar naglarna, men annars är jag helt klar inför ikväll (om jag inte ska byta kläder..?).
VÄLDIGT ovanligt för att vara mig!
Är inte riktigt nöjd med sminkningen idag, vet inte vad som är fel. Ser trött ut. :(

Har på mig ett par jättefina mönstrade svarta strumpbyxor, nice =)
Jag fick byta mina stövlar idag, ena klacken lät som om den behövde klackas om och jag har ju precis köpt stövlarna!
De hade EN stövel ute, och det var en 36a, kan man ha mer tur?!

Plötsligt fick jag bråttom, jag trodde vi skulle ta bussen 31, men det blev 13 istället. Nu måste mina naglar torka FORT!

Mmmeh :P
Jag ska förresten ut och äta med Rebecca och några till för att fira Rebeccas 21årsdag!
:)
Ska bli jättetrevligt!
Hejdåååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0