Bio

Ikväll blir det bio med Lisa och Ika. Den andra kossan var ju bakis. Haha!
Henne ska jag träffa imorgon istället, har mycket jag måste shoppa. Hade ju riktigt dåligt med pengar dom två senaste månaderna. Usch!
Jag har fått heltid på dagis från och med nästnästa vecka (tror jag det var) året ut.... Så skönt!
Ska börja jobba på ett nytt dagis, där dom behöver mycket hjälp för att det kommer vara väldigt mycket små barn. SÅ UNDERBART! :D
Kommer bli rätt jobbigt dock, inskolningar så det skriker om det. Men det ska bli kul att se hur det är att öppna upp ett nytt dagis! Det kommer ta mig ca. 3 minuter att gå till dagiset, hahaha!
Har inte fått svar på en enda av lägenhetsannonserna som jag svarade på, buhu. Andy och jag ska sätta igång och söka lägenheter efter nyår tror jag. Har hört att många vill flytta sådär efter julhelgen (efter alla bråk med familjen eller?).

I veckan hade jag också tänkt fixa håret.... Får se om frisören vågar sig på det, mitt hår är så äckligt och torrt. Måste köpa bra produkter till håret nu. Det är riktit skabbigt tycker jag. Jämfört med hur det brukar vara.
Ska även träffa Elise i veckan och ha vänner-marathon. Och jag ska träffa Jossan, om vi kan!
Och sen kommer ANDY HEM! Och vi ska se Björn, Måns, Soran och Özz! WEEEII! :D

Nu ska jag se One tree hill om ljudet på datorn funkar! Basen har ju flippat ut igen, den gjorde det sist jag tänkte sätta på OTH... Så jävla störigt. Men nu verkar det funka!

BAI BAI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0