All I want for christmas

is my two front teeth...
Haha, nej inte riktigt.

Det hade varit SÅ underbart, om det ringer på tisdag och det är en snäll liten hyresvärd som vill att jag ska komma och titta på en lägenhet....
Tänk om jag får en lägenhet, en fin liten etta i Slottstaden (med badkar?).
Det är ju inte helt omöjligt, det är ganska gamla lägenheter där så chansen finns ju. I WISH!
ÅH, tänk, en liten etta i Slottstaden... ÅH ÅH ÅH! jag vill!!!
HÅLL TUMMARNA!
Men det är väl hur många som helst som svarar på den annonsen.... Man ska ju vara glad bara man får komma på visning.

Usch vad sugen jag är på att komma hemifrån nu, kan till och med tänka mig att ta ett jobb på en restaurang för det.... (så länge det inte är nyhavns-stressigt..)

Nä, nu ska jag se One tree hill, blev aldrig det innan.

Hajdå!=)

Kommentarer
Postat av: Elise

Åh heja heja =) Håller alla tummar jag har!!

2008-10-05 @ 19:07:49
URL: http://elisesblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0