2 biljetter Björn Gustafsson, Måns, Soran och Özz, Slagthuset 1 november!



Jag tänkte sälja mina biljetter till  den ena kvällen med Björn, Måns, Soran, och Özz på slagthuset (Lördagen den 1 november).
Det är slutsålt på
www.slagthuset.se (förutom enstaka platser).
Är någon intresserad av att köpa biljetterna så skriv en kommentar med er mail.
Man kan ju alltid försöka?

Ena presenten till Andy är nästan klar nu.. blev bra tycker jag! =)
Imorgon kommer han hem!! Wiiiie!!

Idag har jag (och Arne) varit en stund i systerns fina lägenhet och hon hjälpte mig med presenten, sen gick vi hem och umgicks en stund med Louise.
Jag var inte speciellt social, var sååå trött.
Är lite piggare nu faktiskt. Såklart. Nu när jag ska sova.
Börjar tidigt imorgon, usch!
Sen blir det mat med pappa, och träffa Jossan en stund, och köpa en liten sak till till Andy. Det andra jag tänkte på får bli muckpresent! (Eller julklapp, har ju många dagar att fira här..:)

Haha, någon mer än jag som gillar Anki och Pytte? Jag hatade, och gillar fortfarande inte Skurt, men Anki är ju ball! :P
-Det här är en liten bebis.
-Men han har ju ingen näbb?
-(någonting)
-Vad ful han var!


God natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: josse

gud vad mycket som händer. ihhh. intressant läsning!LYCKA TILL oj caps med lgh-letandet. hoppas du hittar en som är söt och gullig med badkar. pussis

2008-10-09 @ 09:30:39
Postat av: Barr

Hej fjida=)

2008-10-11 @ 11:02:57
Postat av: teres

ni är så söta tillsammans :)

2008-10-14 @ 12:22:49
URL: http://tteres.webblogg.se/
Postat av: Frida

Josse, jag letar inte sådär.... bara skickade ett litet intressebrev när mamma hittade en annons i tidningen. :p wiiie... pussi

2008-10-14 @ 18:35:34
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0