WIIE

Nu har jag köpt mig en dator, wiiiie!
Den ska tydligen vara jättebra... :D
Har problem att skriva på den men det vänjer jag mig nog vid.
Kan ju inte använda mig mitt högra pekfinger eftersom farbror doktorn drog av min nagel igår. Ser sjukt äckligt ut, mina vänner och familjemedlemmar har fått se det antingen live eller  via mms.... haha!
Gjorde så sjukt jävla ont så jag låg och grät... seröst, jag började blöda av bara dom fyra sprutorna som jag fick i mitt lilla ömma finger... så att det droppade blod....
FYFAN!

Nåväl... Min soffa kom idag, den var jättefin.. :) det blev så mysigt i rummet!!

Helgen ser ut som såhär:
Fredag: mat och idol hos mamman
Lördag: kanske köpa tv, sedan ska vi ta det lugnt, kanske se på film med några vänner
Söndag: MAMMA MIA MUSIKALEN PÅ MALMÖ ARENA! TJOHOOOOOO! Sen ska vi nog äta något gott hos mig. :)
WIEWIEWIE!
:D

Andy är sur på mig för att jag sitter och surfar på min nya dator. Han vill ha den. Han älskar den.
Nu ska vi ta ett nördigt foto om det går med min fina dator!! :)
BAAAI BAI!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vad är det för dator?? och vad kostade den? jag vill köpa ny, min är kaos. :P

2008-11-30 @ 01:17:51
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: ika

vill se din lägenhet nuu!8-(

när har du tid att träffa lillkussen??

2008-12-01 @ 18:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0