söta lilla rara underbara

Ooh. :)
Som det ser ut nu, så flyttar jag in helgen den 21-22 november! Wiiie :D
roooligt!
Så mycket mys med Andy! :)
Och med tjejvännerna och oooh!! det ska bli mysigt!

Nu ska jag.. haha håll i er. Kanske färga mitt hår!!! :P hahaha. hade ju rött i mitt hår, men det har typ försvunnit, så mina slingor är megablonda villket inte alls är snyggt. så jag köpte helt enkelt en röd färg. Vågar man?!
Får se... :P ahaha. Lovadfe mig själv att inte göra det hemma mer. Kanske en toning nån gång.. men inte mer, och vad gör jag? Går o köper en hårfärg. :P men jag vill vara fin i håret nu ... och det är jag inte. :P
hmm..får se vad jag gör. :P

baaai bai.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0