Pontus, 13, har du hår på pungen?

Ändå rätt många som läser, trots att jag inte uppdaterat på länge, WOW!
Hoppas jag inte blir nere och måste ta en bloggpaus snart, hade ju förstört allt. :(
(Hittade en rolig sak på tjyvlyssnat där en sade att hon var nere och behövde en bloggpaus. Blondinbella förstår man, men inte folk med vanliga bloggar. Haha!)

Två tjejer ~15 sitter på en buss och dricker öl. Efter ett tag börjar de sluddra och fnissa åt allt. Ännu lite senare:
Tjej 1 (skriker förskräckt): FAN, VI HAR BLIVIT BLÅSTA. DETTA ÄR JU BARA 3,5:OR!
Tjej 2 (besviket): Men jag som var så full.
www.tjuvlyssnat.se
UNDERBART! Haha!

Imorgon ska jag träffa hyresvärden och se lägenheten i dagsljus. Hoppas jag inte tycker att den är ful. Maaah! Men när man tänker på allt fint som ska in i lägenheten så går den nog att göras fin! :)
Hoppashoppas!!

Skulle vässa pennor idag... Fick två blåsor, en på tummen och en på långfingret, hur LYCKAS MAN!?!?! KLENKLENKLEN!

Drömt mardrömmar om Andy hela natten, att han ska "dissa" mig framför andra tjejer. (Typ IKA, min kära kusin!)
Skitstöriga drömmar.

Min hals gör ONT! Fingret har blivit bättre men halsen är skitjobbig. :(

Förresten! Glömde skriva om Björn, Måns, Soran och Özz!
Det var SÅ JÄVLA kul!!!!!!
Skrattade så fruktansvärt mycket.
Tycker lite synd om Pontus, 13 år... Hår på pungen?
De pekade ut en stackars liten kille och så fort dom drog ett sexskämt så vände dom sig till honom och sa typ "Ja, du förstår när du blir äldre!".
Özz var riiiktigt ball.
Och Soran var också skitrolig.
Måns var väl sådär... Han hoppade upp i Pontus knä och jag vet inte riktigt vad han gjorde, men jag tyckte mig höra "Sug på pappas bröst".... Hmm? Hans bok till Viggo (hans son) var rolig!
Björn hade roliga historier men snackade knappt med publiken som dom andra gjorde.... Men han var ju också jätteduktig!!

I lördags var jag på Harrys med mååånga. Det var ball, Anna är så jävla sjuk att det finns inte.... Tyvärr råkade en vän bli utslängd, han kastade is innanför tröjan på fel tjej. Onödigt gjort av honom, men han bad om ursäkt så många gånger, och hon bara fortsatte skälla. Sen vände han sig om för att dom skulle gå, och efter 2-3 minuter kommer vakterna och kastar ut honom. GR. De har ju noll-tolerans "på sånt" (tjejen trodde antagligen att han försökte ta henne på brösten vilket han inte alls tänkte göra..) och det är jättebra, verkligen! Och han borde ju inte göra så på henne... Men hon överreagerade som fan. Men hon förstod kanske aldrig att han inte var ute efter hennes bröst!
 
Usch, nu måste jag snart lägga mig, ont i huvudet och mög.. :(
Hittat en massa fina soffor på jysk bland annat... Billig också! 4200 för en jättefin bäddsoffa! Är inte ute efter en bäddsoffa egentligen men det är väl bara bra att ha det egentligen?

Nä, mot disken...
BAAI=)


Kommentarer
Postat av: ika

hahaha frida:)

du måste berätta mer om björns o deras uppträdande, lust att träffas nästa vecka? :)

2008-11-05 @ 20:19:40
Postat av: Frida

Ja, jag vill jättegärna träffas! Får se när jag kan, blir kanske svårt nästa vecka eftersom vi kommer flytta en del då... Men vi kan ju höras iallafall! Annars kan vi träffas nästa vecka igen. :)

2008-11-06 @ 00:03:17
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0