=)

Händer sååå mycket just nu.. skriver det hela tiden, jag vet, men jag hinner inte vara glad för allt samtidigt!!
Jobbigt, haha, jag har det svårt. ;)
Har fått en riktigt bra lägenhet, snygg är den inte men den kommer bli mysig! Och min älskade pojkvän muckar på fredag!!! Jag ska upp dit och mysa och bo på hotell, dyrt nu när man ska flytta, tur att jag har min mor säger jag bara. (och tur att jag har Majskolven!)
 Flyttar typ på måndag, förhoppningsvis är allt i lägenheten i slutet av nästa vecka, helgen när Natta ska ha tjejfest (wiiie!!)..
Sen ska jag se Hipphipp, Mamma Mia, vi ska fira Ika, sen är det jul. MYCKET roligt att se fram emot!! :)
Synd att jag är ful i mitt korta hår och att mina naglar är fula, hade mått så mycket bättre om jag känt mig snygg. ;) Hade velat ha mitt hår från i somras, det var lite väääl ljust men det hade jag kunnat fixa, eller ja frisören. Men nästa sommar ska jag inte klippa av mitt hår! ;) Och inte färga det grått heller. Haha!
Undrar hur mitt skabbfinger kommer se ut när nageln kommer, om den kommer. Fyfan. :P
Fast detta penicillinet hjälper iallafall! Börjar se bättre ut nu, inte lika köttigt.

Aja, jag har lägenhet, jag har mycket att se fram emot, jag har en underbar pojkvän, och underbara människor runt mig. Vad gör en ful frissa då?
Den är faktiskt fin när jag fixar till den, jag är bara ledsen att jag inte har långt hår. :P Kort hår är fint på andra.... och det är kanske fint på mig med men jag trivs inte i det!
Men det växer ut! =)
precis som mina naglar! dom är iallafall iinte fult nerbitna... bara korta...
Intressant inlägg som in i bomben.
Trött som ett litet monster.
Usch vad mycket snyggare man är på sommaren. Borde kanske börja sola...
Tack o hej!


Kommentarer
Postat av: Josse

nnnneeee sola inte du är alltid snygg! puss och kram skummisbananis

2008-11-14 @ 06:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0