Min dag

Har varit på vårdcentralen igen, MAH! Hoppas verkligen dom får rätt svar på vad det är nu.. har fan inte råd att gå dit hela tiden och köpa fel medicin! grrr.

Sen låg jag och slappade och sen stack jag till Maja..Det var trevligt!
Och hon visade mig så fina låtar! (Dom från förra inlägget ...)

Imorgon ska jag ringa e-on, ringa och fixa hemförsäkring, och adressändring.... OMG vad vuxen jag är, OMG!!
Lite spännande är det ändå!! Hoppas det blir mysigt...

Hela helgen och nästa vecka blir fixande med lägenheten, men på fredag har jag helledigt, och hela helgen också, för då ska jag upp till Örebro!! Ska bli så kul! Och mysigt, och skönt att komma bort lite.. :)
Måste fixa en klänning, SOFIEEE VI MÅSTE FIXA KLÄNNING!! Vi är rätt kassa på det känner jag. :( Haha, VI är kassa på att bestämma en dag när VI ska fixa en klänning till MIG. ;)
 EgoFrida har kommit fram .....

Nä, nu ska jag fixa lite.. hajhaj!


Kommentarer
Postat av: sofie

hahaha jag vet! skickade sms till dig nu!

2008-11-05 @ 22:28:27
URL: http://metrobloggen.se/smorel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0