Jaaaao!

Ja.... Fick ett samtal igår....JAG FICK LÄGENHETEN!!!
Den är SÅÅÅÅÅÅÅÅ bra på många vis, och skruttig på några, men vafan. T.ex tvättstugan.. vem bryr sig? Så mycket ska jag faktiskt inte tvätta!
Och det är en jättebra lägenhet, kan bli hur mysig som helst. :)
Ska bara se den i dagsljus innan jag skriver på kontrakt. :)
Ska kolla på en till lägenhet idag, men den har ju riktigt sugigt läge..... ligger nästan vid segevång, fast mot tågspåren... Inte så nice.
Men man kan ju kolla, är den PERFEKT så kanske jag vill ha den istället, det är ju i lägenheten jag ska vara, inte utanför... Men ja, man får ju se för och nackdelar. Jag kan dessutom slå vad om att denna är skruttig till max med tanke på hyran och att den är ledig från och med IDAG om jag vill det.
Nåväl, nu ska jag göra mig i ordning, sen ska vi köra... Baaaii bai! :)


Kommentarer
Postat av: sofie

oh! grattis! du får berätta mera sen :)

2008-11-01 @ 14:50:58
URL: http://metrobloggen.se/smorel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0