Idol

Lite tråkigt att Johan åkte, men hellre han än Kevin eller Robin. Kevin är en idol, en  man vill se uppträda på scen. Robin är en man vill lyssna på en mysig höstkväll i sin mp3. Och tvåan brukar ju komma längst så Kevin borde alltså vinna! :P
Fan vad jag är nördig så här en fredagskväll. Sitter här med min mysiga pojkvän i min mysiga lägenhet i min mysiga soffa. :P med vår mysiga hund. Eller inte mysiga hund. Han morrade rejält åt oss båda när vi sa till honom innan.... Kändes inte alls bra faktiskt! :(

Ikväll ska vi nog se klart Alien 1. Somnar alltid ju. Men jag har köpt hela boxen så vi ska se alla denna hösten är det tänkt. :P
Nu ska jag titta igenom lite bloggar, som jag inte gjort på jättelänge, sen ska jag installera om windows vista, så jag slipper ha allt på engelska/rumänska. (Stavning på rumänska?)
 
Har sett en skitbra film i veckan: Vacancy
SJUKT BRA! Se den!!

BAAAIIII

Kommentarer
Postat av: Berit

Johan var bra, jag har tappat förtroendet för honom, that's it! trött på killens jävla fans, dom förstör så jävla mycket för honom!!

2008-11-28 @ 23:11:43
URL: http://beriits.blogg.se/
Postat av: Ana

Seröst Kevin låter som en mongolid när han pratar. Visst sjunger har underbart men man måste kunna prata! Har bara sett ett avsnitt... det var igår... men seriöst... han pratar ju i skägget :P Och Robin är en B-artist som bara klarar sig för att han är snygg. Alice va tråkig. Och Johan söt-charmig.... vad händer med Idol? :P hehehehhe Har jag rätt eller har jag rätt??? ;)

2008-11-29 @ 23:04:03
Postat av: Ana

Anna inte Ana :P hehe

2008-11-29 @ 23:05:18
Postat av: Rebecca

haha Ana du har inte rätt... Johan är inget och har bara väldigt pinsamma fans. Kevin är en artist, oavsett om han inte kan svenska. Han behöver inte kunna prata, utan sjunga! ;)

2008-11-30 @ 01:16:18
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: Frida

Kevin pratar ju konstigt bara för att han är utlänsk. Det går ju att ändra på... och nej robin kan inte vara kvar för att han är snygg.... han är inte ens i närheten av snygg ju. :P kan väl ändå ingen tycka? Men å andra sidan tyckte ju folk att Ola var snygg det året han var med så jag kan ha fel. Haha... Men ja, jag tycker du har helt fel. :P

Rebecca också för den delen, ;). Johan ÄR bra, lite tråkigt med fansen bara. Och att han överdriver skorrandet i rösten. När han låter bli det är det riktigt bra.

Men Kevin måste vinna, annars är det bara fel...

2008-11-30 @ 02:09:13
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Anna

Men tjejer! Det är inte att han bryter, han låter mongolid aktig och sedan skrattar han igenom intervjun! Robin är sjukt snygg, tycker jag och antagligen alla fjortonåringar som sitter framför tvn! Hahha Johans fans! Jag tyckte det va sött! Så som hon domaren sa.... Beatles hysteri! hahhaa coolt som fasiken! Men han är så liiiiiiten, femton väl? lite för ung... ge honom några år så grrrrr ;)

2008-11-30 @ 13:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0