Glömde!

Åh, i torsdags så tyckte jag det var jättekonstigt att Andy inte ringt mig vid tio typ... Han sade ju att befälen sagt att de skulle göra något jobbigt på kvällen, men jag trodde inte de skulle sluta så sent.. Skickade sms, och han fick dem.. Sen loggade hans lumparkompisar in på facebook... Då tänkte jag att han kanske hade somnat?
Försökte nå honom men det gick inte...
Sen vid 23.30 ringer det på dörren, får panik.
Har blivit tillsagd att inte öppna om det ringer på dörren av en speciell anledning, vilket är skrämmande.
Går till dörren och någon håller för nyckelhålet.... Jag chansar och öppnar dörren, tänker att antingen är det ett psykfall eller så är det Andy, även om han inte skulle komma förrän dagen efter... OCH DET VAR ANDY!
Kändes så SJUKT!!! När jag träffar honom på fredagar är allt fixat, jag är nyduschad, fräsch, allt, rummet är städat, kläderna är i garderoben (ibland)... Ja, ni fattar... Och så kom han när jag satt och kände mig ensam... Det var underbart!! :) Blev en maassa mys!
Jag har verkligen världens bästa pojkvän!


Känns som om klockan är typ 01.00... :/
 Hoppas Andy ringer på dörren fler kvällar...... :) Tänker dock inte öppna om han håller för nyckelhålet igen! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0