gdgfgfdshgf

Lilla jag hade ju fått feeeeel penicillin, ska sluta med det jag går på och börja på ett nytt. GRGRGR! Hade inte bara en utan TVÅ olika bakterier i sår o hals. Så jävla skabbigt!!
Nu ska jag  till jobb och sen ska jag till Limhamn och hämta ut mitt nya penicillin och sen ska jag hem till Andys mamma och göra mig i ordning där och sen se Idol! Sen ska vi köra och hämta älsklingen! Wiiiie! =)
OM EN VECKA MUCKAR HAN!
Känns inte som om räkningen på min sida stämmer, vadå 6 dagar? räknar dom bort idag och nästa fredag? räknar bara dagarna emellan?! Skitsamma! :D
Nästa vecka jobbar jag måndag-torsdag... På fredag ska jag upp till Örebro, ska bli så nice!
Jag gillar hans lumparkompisar starkt! Även om jag inte känner dem så känns det som om jag gör det, dom är ju alltid där när jag pratar med Andy! :P
Dom är så trevliga! Önskar att jag kunde para ihop dem med mina singeltjejvänner! Tyvärr har jag inte så många intresserade! :(
Om ni är intresserade kan ni ju följa med upp till Örebro? ;)
Teres? Natta? Rebecca? Elise? haha:D

Nä nu ska jag göra mig i ordning, sen blir det jobb igen. Var där från 10-11 också, ville vara med på deras Höstfest, min systers ketchupdräkt var väldigt uppskattad bland barnen! haha=)
Barnen var så söta! Nån var utklädd till råtta, nån till katt... och en till en SKÖLDPADDA! Hon var så söööt! :D
Aja, Baaaay bay!

Kommentarer
Postat av: bex

aw.. om jag inte varit i stockholm och gjort av med i stort sett hela min lön denna månaden så... ;)

2008-11-07 @ 14:40:35
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: Elise

Hahaha kan du inte ta hem dem hit i stället? :P

2008-11-07 @ 14:57:25
URL: http://elisesblogg.blogspot.com
Postat av: sofie

FEL PENICILLIN? usch :( stackare!

2008-11-07 @ 20:12:53
URL: http://metrobloggen.se/smorel
Postat av: Frida

Haha, dom kommer den 21-23 november!! ;)

ska festa med natta då, men sen ska vi ut! vi kan ju ses ute eliiise? och bex. :D dock inte sofie, du är väl i thailandet?

2008-11-09 @ 00:16:59
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0