Foton

Jag har ett stort problem. Jag kan ALDRIG slänga någonting. Tänk om jag en dag kommer på att jag behöver JUST det, och så har jag slängt det. Som med mina foton.
Sitter och bränner ut alla mina bilder på datorn.
Jag är uppe i 16 skivor nu, en på g....
Alltså... Sjukt! Men radera dem kan jag bara inte....
Det är så roligt nu med foton från typ 2003, hur kul kommer det inte vara med alla dessa foton om några år då?
Känns jäkligt onödigt nu dock.
Dessutom är mina skivor slut, och jag har hela 2008-mappen kvar, plus Turkiet och Egypten. ILLA!
Får köpa nya skivor snart. Kanske imorgon.
Ser inte fram emot en helbrännarkväll igen dock...
Men jag ska ju ha en ny dator så här kan dem inte ligga kvar!
Hoppas nu inte nån skiva blivit fel..... Så råkar jag radera alla bilder från typ Rhodos. Då blir jag jävligt ledsen. (gick på 3,5 skivor.. många foton!)

Imorgon ska jag till stan efter jobb. Ska köpa lite smink och något att ha på mig på fredag. Ska ju upp till Örebro som ni vet. Ska bli mysigt. :)
Stressigt dock, kostar skitmycket med tåg (nästan 800 kronor!) och det är inte tur och retur, utan bara TUR! 
Vi funderar på att ta buss hem, kostar typ 350 kronor, och tar 8 timmar. Huuuh!
Då måste vi åka därifrån kl. 07.25 på söndagmorgonen, känns onödigt och stressigt. Onödigt att betala hotell för det.. Eller?
Får se hur vi gör. Det är ju mysigt på hotell!!
Blir antagligen hotell och att åka hem 07.25 på morgonen. :)

Nu ska jag sätta i sista skivan och sen ska jag sova.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elise

Men Frida, hembränt.... Det börjar gå utför!

2008-11-12 @ 08:15:14
URL: http://elisesblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag hör av mig när jag är redo så kan vi göra det tillsammans :P

2008-11-12 @ 21:11:12
URL: http://.noros.blogg.se/
Postat av: Josse

gud det där låter ju lite sjukligt haha. spara saker sådär. jag såg en tant på oprah hon hade en hel lagerlokal med saker. den var helt full. du har aldrig sett en större lokal alltså. hon var nog lite koko. hundar har säkert pratat med henne större delen av hennes liv. puss

2008-11-14 @ 06:26:59
Postat av: Jojo

Du har inte tänkt på att köpa en extern hårddisk? :) Är där några gamla bilder på Josse, dig och med? Kram Jojo

2008-11-17 @ 22:50:52
URL: http://johannapaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0