Cuppycake

Ahh. Lär bli stressigt dessa dagarna nu när jag ska flytta in och allt... men skoj!
Jag och Sofie skulle ju till stan, och jag slutar såklart sent alla dagar innan hon sticker till Thailand... buuh. :(
Och i helgen ska jag ju bara fixa med lägenheten tror jag!
Maaah... Störigt, det hade ju varit kul. :(
Nåja, hon kommer hem igen, får bli julklapps-shoppande istället eller något!

Sitter just nu och lyssnar på en riktig fjortislåt som jag låg och lyssnade på på repeat på stranden på Rhodos. (Hur många på kan man få in i en mening egentligen?)

Ååååh. Ensam med Andy i två veckor, var ju så härligt förutom en massa saker som hände. (Ja, tjat tjat..)
Men dom härliga stunderna var SÅÅÅ härliga... :)
Min älskling, om en vecka och en dag muckar han!!! och jag ska flytta! ÅHH! Jag som älskar förändringar borde vara i himmelriket. ;)

Nu ska jag se one tree hill eller somna med musik på, kan inte bestämma mig riktigt.... Blir nog först one tree hill och sen musik! Så intressant?
Kom på att jag inte lagt in bilder från i helgen... Har inte lagt in bilder på håret heller, vad kass jag är!
Kanske imorgon. ;)


PUSSHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0