bah

skrev ett långt inlägg men nått hände med texten så man såg inget av vad som stod. störigt.
sitter iaf med nattas laptop just nu.... ska köpa en egen snart.
hoppas det finns någon med större knappar, kan verkligen inte skriva på denna. :P
uppdaterar mer när jag köpt en egen dator!
älskar iaf läget här, hur skönt som helst att bo själv. :) saknar mamman och systern lite dock.. men nu är det mycket roligare att träffa dem än vad det var innan. Visst?
ska ner och boka tvätt-tid sen tänkte jag. kanske inte så kul.
snart ska vi laga mat! det är roligt. :D
Igår gick det jättebra!
läskigt med gasspis och gasugn, men snabbt som fanken går det. :)
Nä, nu ska jag göra något vettigt, kom på att jag har en massa kläder liggande i hallen. bah. haha!
Baaai bai, ska bada sen tror jag. badat varje dag sen jag flyttade in.. :P
bai bai och puss o kram och XOXO



Kommentarer
Postat av: Elise

Hihi akta dig så det inte är ludd i torktumlaren ;)

2008-11-23 @ 16:55:21
URL: http://spin-to-win.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0