Baahbahbah

Var i lägenheten idag, blev ungefär lika imponerad denna gången som förra.... Mah.
Men mamma har nog rätt i att jag reagerar likadant som när jag var liten och fick presenter, blev skitbesviken. Haha. Skumt, jag vet....
Blir säkert mysigt med möbler och värmeljus och sånt mysigt. :)
Just nu vill jag bara sätta mig på ett tåg upp till Andy och bara vara... känns nervöst med alla räkningar och allt som ska fixas.... Men jaja... Många har klarat det före mig så det ska väl gå! ;)
Fick nycklarna idag, men har kontrakt från den 10e, vet inte riktigt hur det funkar. :/ Men jag får iallafall sticka dit och mäta och ha mig, kanske kan sätta in lite möbler redan i helgen.... Ska ändå bli sjukt skönt att vara ensam med Andy när jag vill!!

Usch, ska upp vid kvart över fem imorgon, sååå segt. Tänk, när jag bor i slottsstaden måste jag gå upp typ halv, kvart i fem... Ännu segare! :P
Nä, fan vad jag är negativ, jag borde vara jätteglad. Kommer säkert vara det när jag väl bott in mig i lägenheten.
Trist att jag inte kan se fram emot det som jag borde bara för att jag är så orolig bara...

Aja, baaai bai.

Kommentarer
Postat av: KIKI

Oh jag vill också flytta. Nu kommer säkert få det supermys i din NYA lägenhet=). Hoppas det blir en rejäl inflytningsfest:P haha

2008-11-05 @ 11:00:06
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej. Det kommer bli så kul och skönt att flytta hemifrån ska du se. :) Allt annat fixar sig!

2008-11-05 @ 16:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0