Wiiie!

Haha, hur fan KAN alla sånthär?
Suttit med detta hur länge som helst och testat och klurat. Men nu tycker jag faktiskt det börjar bli rätt fint! :)
(om jag inte ska ändra hela "temat".... hmm)

Iallfall. Nu har jag precis vaknat och duschat. Skulle gå ut och gå men huvudet dunkade så jag fick sova lite till. Är mer förkyld idag än igår. Buuh. :(
Nu ska jag ta och äta lite frukost, och vid halv ett börjar jag jobba..
Bara 7 dagar kvar nu. Längtar tills jag får ge presenten!
Inte för att det är värsta gulligullpresenten...  Men jag tror han blir glad!
Undrar om jag får köpa en grattispresent eller en tröstpresent.... Jag blir VÄLDIGT förvånad om det är en tröstpresent jag får köpa!

Nä, mot frukosten!
Haaaj.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag vill veta vad det är för överrasking.. Får jag? Pliiiiiiis..! (A)

2008-05-21 @ 21:59:22
Postat av: Frida

Haha, naaaj du får vänta lite. :P Kanske berättar på fredag. Behöver ändå råd. :P

2008-05-21 @ 22:15:33
URL: http://jewell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0