Vårkänslor.

Okej, nu var det dags för mig att skapa en blogg att skriva i.. för mig är det skönt att kunna titta tillbaka.

Just nu mår jag.... Sådär.
Inte så jättebra. Jag är trött, som fanken, efter en rejäl förkylning med 38,8 graders feber. Väldigt hög feber för att vara mig och för att vara en förkylning. Blä. Har dessutom allergi som kräver kortisonspruta, som jag inte kan ta än eftersom jag är sjuk.
Jag är orolig också, orolig för min stackars pojkvän som gör lumpen och ska ha baskerprovet om en vecka...
Och han är JÄGARE. Varför i hela friden vill man göra lumpen, och OM man nu måste göra det, varför väljer man något så hårt då?
JO, för ska det vara så ska det.
Och han kommer inte ge sig förrän han har fått baskern i handen. Sjukt stort där på K3.

Nåväl. Något som är bra är att sommaren är på g! Det ska bli SÅ skönt med sommar, har nog aldrig längtat så mycket efter att få resa som nu! I vintras längtade jag också jättemycket och då blev det en underbar resa till Egypten med min fina pojkvän. Och förra sommaren blev det Alanya. Underbara resor måste jag säga!
Denna sommaren vill vi till någon grekisk ö.
Jag har varit på Kreta fem gånger, så dit vill jag nog inte... Även om där är helt underbart. Hm. På ett sätt vill jag visa A allt fint och roligt där men å andra sidan vill jag testa något helt nytt där ingen av oss har varit. Naxos? Rhodos?
Var det än blir är jag säker på att jag kommer trivas!

Nu är det nog dags för mig att lägga mig i sängen och vänta på ett samtal från A. Blir nog inte förrän vid 1 om ens då. :( Och om han inte kan ringa då så får vi inte prata förrän på torsdag.... Skulle vara konstigt om dom sticker ut i morgon och kommer tillbaka på torsdag.... när dom ska vara i fält på söndag för baskern.... hmm...
Usch. Men jag hoppas iallafall att han kommer ringa idag så jag får veta.

Puss och god natt.
(Lisa Jewell- Vince & Joy)
(Jewel - You were ment for me)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0