Lilla torg

(Rebecca och Vicky)

Yupp. igår blev det ju som sagt Lilla torg. Det var skitskoj där. 
Det blev jag, Rebecca, Bärra, Bojan och Vicky, och senare Maja, Martin, Joel och Mackan. =)

"Du, jag läser alltid en blogg.. en tjej från Malmö... Där är hennes pojkvän (eller ex?)!"
En halvtimme senare...
"DU! Du vet bloggen jag läser? Hennes lillasysters pojkvän gick precis förbi!"
Ca en timme senare..
"HA! Bloggen är här!"

Det var ju aningens sjukt? Haha!

Efter Lilla torg begav vi oss till en närliggande fest, där det var superskoj. Fiskedamm och allt! Jag fick en godispåse men bytte den mot en simmande penis! Tyckte den var lite roligare.
Rebecca stackaren mådde illa (dock ej av alkoholen) så hon fick gå hem. Stackare!
När jag gick en runda in i köket upptäckte jag en kille med gitarr, han var rätt grym. Sjunga kunde han också!

När festen var slut skulle vi gå till Hipp, som ligger på andra sidan Gustav Adolfs torg bestämde Vicky att vi skulle ta taxi. 50 spänn för det. Haha! Lönt!!
Jag började få ont i magen redan på festen och sen blev det bara värre, så jag stannade väl på Hipp en timme eller något. Gick till Centralen och tog bussen som kom direkt, nice. Dock inte så kul att jag böjade kallsvettas och må skitdåligt och fick skitont i magen, så jag gick av på Erikslust. Tänkte att nästa buss kom 20 minuter senare, eller 30. Fel av mig, den kom efter en timme. :(
Det var ju inte så skoj att sitta där med en mobil utan batteri. Gick och tog ut pengar bara för att se vad klockan var, det var inte alls kul faktiskt! USCH. Nästa gång sitter jag nog kvar på bussen hur ont i magen jag än har och hur mycket luft jag än känner att jag behöver.
Konstigt, både Rebecca och Vicky mådde skitilla och jag fick kramper i magen. Nått på g? Jobbigt var det och idag är jag trött som fan eftersom jag inte kom i säng förrän 5. Magen gör lite ont idag med...

Andy ringde imorse också, skönt. Även om jag sov den första minuten vi snackade.. Och nu ringde han igen! Ska vara social! =)
  Fina fina Andy.
Imorgon sticker han ut i fält.. Bahhh.

Ikväll hoppas jag på att få träffa en eller två kusiner men antagligen har dom ju något att göra eftersom det är lördag kväll. Louise vill ha mig till Åkarp för att se Eurovision song contest och sen sticka ut.
Kanske sticker dit men ut vill jag inte! Isåfall nykter och till Mazarin för där kommer vara en massa schlagerlåtar och det är ju kul. Och slagt på lördagar är rätt kul det med ibland....
Men nej, jag orkar inte sticka ut, är fortfarande inte helt frisk från min förkylning.

Nu ska jag vila!
 Hejhej
(Fan vad jag äskar att inlägget sparas även om man råkar klanta till det, gjorde det precis... haha)

Kommentarer
Postat av: Bäx

Vi ska ha storbild på harrys med eurovisionsongcontest all night long. haha.. kom dit om inget annat!

2008-05-24 @ 16:18:33
Postat av: Frida

Jaaasså!
Nej, jag fick tag i kusinen så jag ska vara med henne. Är SÅ trött idag. haha!
Men annars hade det varit ball... Det låter skitskoj! Hoppas du kan se den från din lilla håla. :P

2008-05-24 @ 16:22:52
URL: http://jewell.blogg.se
Postat av: Rebecca

Nej jag kunde inte se storbilden, men kunde se på de mindre skärmarna. Dom hade gjort det superfint ute på dansgolvet. Bort med vita dukar, champagne och värsta lyxen. och två som sjöng schlager innan det började. Haha.. Fast fy fan vilken dryg kväll det trots allt var! BAH!

2008-05-25 @ 12:25:40
Postat av: Frida

Usch, många jobbiga människor? :( Stackars Bäx. Nån mörk snyggning? :P

2008-05-25 @ 13:57:09
URL: http://jewell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0