Köpenhamn!

Har haft en underbar dag med älskling :)
Tyvärr blev jag extremt allergisk och det var ju inte så kul. Var snurrig halva dan...
Men det var gott och kul att hälsa på på krogen och jag hittade ett par stooora fina vita solbrillor på ströget.  Haha, dom är roliga men täcker halva mitt ansikte.... :P
Sen stack vi till Tivoli och där var skitmysigt! Andyälskling vann en liten gris till mig, haha. :) Bara för att han var så duktig på att skjuta... Lumpen är alltså bra ibland!
Sen slösade vi 100 DKK på en sån gripgrej, det är ju fan inte lönt.... den är för svag för att dra upp såna stora djur! Haha....
Sen åt vi på en restaurang där inne, åt pasta ... det var sååå gott! och Andy åt en pizza utan smak, hur kan en pizza inte smaka något?! på en italiensk restaurang? Kasst.
På väntan på tåget började en sjuk kvinna prata med mig... sjuk och sjuk, hög var hon och sjukt otrevlig.

Nu måste jag sova bort min allergi.... trött som ett as...
Andy ska väl nörda sig med sitt ps3 men det gör inget, mysigt att bara ha honom i närheten! Helt underbart att få sova med honom...
tyvärr är det bara denna och en natt till sen åker han tillbaka igen! :(:(:(
Fast då är det bara måndag, tisdag och onsdag som vi inte ses. :) På torsdag ska jag, mamma och hans mamma till Karlsborg och hälsa på! Wiiie :) Så förhoppningsvis får han ledigt på torsdag kväll så vi kan ses!
Och sen ska han få baskern på fredag. (6 juni, mammas födelsedag.)
Natti naaattti, nu ska jag krama Andy!

Daimkryss Hakim Stolpskott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0