Hoho


Så, nu har jag varit i stan och hittade lite fint!
Två klänningar utan armar med knappar fram och ryggurringning. En gul och en svart.Jättefina! (H&M 98 kr),
en vanlig tröja med dragkedja, svart från H&M. Och sen mina älskade "Aladin"byxor! Blev ett par lila. De gröna var inte alls fina och de svarta fanns inte.
Undrar vad man ska ha på sig imorgon? Den gula eller den svarta tror jag... Alltid kul med något nytt. Den gula är lite jobbig, vet inte vad man ska ha under, den är rätt genomskinlig. Hade varit skitsnyggt att ha den, svarta leggings och svart skärp och mina fina pumps... Hmm. Fast å andra sidan ska vi inte ut och parta utan bara ta det lite lugnt på lilla torg verkar det som. Haha.

Har ont i maaaagen. (Fan vad jag klagar hela tiden. Men jag är allergisk och sjuk och nu har jag värk också. Haha. Det ÄR lite synd om mig)

Andy ringde mig redan vid två idag! SÅÅÅ förvånad jag blev, haha! De hade varit uppe i 45 timmar i sträck. Yeei. Och gått från 8 tisdag morgon till 6 onsdag morgon. Stackars pojkar. Nu är det bara 6 dagar kvar tills jag och Andy ses och han får sin lilla present. Haha, ska bli riktigt kul. Har lyckats hålla mig från att säga något om nån överraskning hittills iallafall. Fan vad kass jag är som måste kämpa så mycket! :P
Önska mig lycka till!



Jag är glad att jag inte gör lumpen. Inte en enda tjej har blivit jägare i Karlsborg. Där var en som försökte detta året men hon fick åka hem för ett par månader sen.
Ska bli kul och se om den tjejen som fick högsta poäng på allt på mönstringen som rycker in efter sommaren klarar det. Annars är det ju sjukt!

Nu ska jag se om det finns någon film som verkar bra som jag kan se idag. Funderar fortfarande på vilken serie jag ska börja se. Räcker inte med två stycken avsnitt i veckan. (Gossip Girl och One Tree Hill)

Hajdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0