Hej hej

Nu är det dags för sängen igen. Så skönt!
Sov inte så mycket inatt eftersom jag vaknade så sent igår, och fick gå upp tjugo över fem idag. Tänk, om jag bott en halvtimme härifrån hade jag fått gå upp en hel halvtimme tidigare, om inte mer eftersom man måste ha lite tid över till bussen.... så, då hade jag kanske fått gå upp halv fem, dvs 04.30! MITT I NATTEN.
Usch, jag är glad att jag bor så nära.


 Andra puckar var det när man jobbade i Köpenhamn. Uschusch. Jobbade tolv timmar och 1,5 timmes resfärd. 15 timmar spenderade jag åt jobbet. USCH! Och jag som måste sova minst 8 timmar för att arbeta normalt, hade 1 timme över till att göra något annat. Skoj? NOOO!
Men efter jobb var det kul om man hade luk och var ledig dagen efter. :D LA-bar med danskarna. Det var skoj det!
När jag tänker efter så var det det värsta jobbet jag haft, men samtidigt var det dom arbetskamraterna som var absolut roligast. Bara folk under 25 typ. Det var rätt underbart. Konstigt att där inte var mer intriger?
Fast jag hörde något om en kille som dejtade två tjejer från restaurangen samtidigt... haha. Jävla knast!
Babbel babbel babbel.

Jag funderar skarpt på att lägga mig på balkongen när solen kommit fram där... vid 12.... fast det hinner jag inte för vid tjugo över ett måste jag sticka och jag måste duscha innan. Så det får bli en annan dag. :(
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0