Hard work work

Nu börjar jag om 25 minuter, vilket betyder att jag har 20 minuter på mig innan jag måste gå. Haha. Nära till jobb är rätt skönt!
Igår jobbade jag och gick hem och sov fem timmar. FEM timmar. Märks att jag varit sjuk. Sen låg jag bara och kollade på tv resten av dagen. Löken nr 1. Hatar att löka ensam.
Idag har jag sovit. Och ätit frukost och duschat. Nice.
Nu ska jag som sagt till jobb sen vet jag inte vad jag ska göra... Kanske titta lite på tv? Eller nej, insåg just att Gossip Girl och One Tree Hill kom ut inatt, så det blir nog det jag ska göra.

A ringde mig igår, vid halv ett eller vad klockan var... Då sov alla där, och han och några till hade fått sitta kvar vid det dom gjorde ifall kaptenen skulle komma dit. Grr. Så då kunde vi inte prata... Pratade lite imorse och han var iiinte på bra humör. :( Jobbigt... De ska ut i fält nu och har fått två dagars mat. Han tror de kommer tillbaka på torsdag, men det tror inte jag... Jag tror de kommer tillbaka efter baskerprovet...Baaah.
Håller tummarna för att allt går bra iallafall. Han var ju inte nådigt trött. 5 timmar igår och 4 timmar inatt, och nu fält. Lumpen är verkligen skit.

Nu måste jag packa ihop lite saker och ta lite mediciner sen ska jag jobba!

Hajdoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0