Grillpartaj

Fast partaj kanske det inte var, men kul var det! =)
Även om jag slutade 17 idag hann jag till Maja kl 18.. Nästan! Duktiga jag!  :)
Det gick bra med det jag var nervös för också, haha. Blev lite ignorerad men ändå inte.
Hon svarade mig men tittade inte mig i ögona och han tittade mig i ögona men sa ingenting. Och när han sa nått tittade han inte i mina ögon. Skumma människor, vet inte hur jag ska bete mig!

Jag måste hitta en bikini! Help me! :(
Lika jobbigt vart år!

Usch vad trött jag är. Blev inringd imorde kl 10... De ringde 9 och jag sprang och fick kortisonsprutan sen kom jag till jobb...
Lägger in bilder imorgon.... Datorn är seg.

Imorgon kommer Andy hem! Wiiie! :D Känns bättre idag, vet inte varför jag reagerade så mycket igår på när jag inte fick ge presenten.. Hade bara planerat så mycket! Men idag är jag glad igen iallafall! :P

Nu ska jag sova, natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0