Gossip Girl och One Tree Hill

Gaaa!! Sett avsnitt 18 av båda nu precis. Fan vad bra avsnitt!
Blev dock arg på Dan, han lät ju verkligen Georgina få som hon ville.
På sistone har jag tyckt att Gossip Girl är mycket bättre än One Tree Hill, och så var det idag också, men inte med lika stora maginaler.
Det är lite för mycket happytime i One Tree Hill tycker jag, där folk skrattar överdrivet lyckligt.
Gillade slutet på One Tree Hill väldigt mycket idag, haha.
Hoppas att det är Peyton han ringer, annars blir jag sur. Gillar inte Lindsay. Never have, never will... ;)

Undrar vad A gör nu... Antagligen är han svintrött ute i skogen och går. Förhoppningsvis ligger han och sover i ett vindskydd... Tänk att det är det bästa jag kan önska honom just nu. :(
Hoppas jag gör honom glad på onsdag med min lilla överraskning! Tror verkligen han blir glad och överraskad! Wiiie! Ska bli jätteroligt! Hoppas bara jag kan hålla tyst om det. Jag älskar överraskningar och kan aldrig hålla mig, utan berättar nästan alltid. Kanske inte rakt ut men med ledtrådar. Rätt trist. Så denna gången ska jag vara tyst om det! :P En liten present till min älskade Andy! :)

Nu är jag svintrött trots att jag sov till halv elva idag. Usch.
Kan sova lika länge imorgon, skönt!
Borde dock gå ut och gå. Har fått rätt många kommentarer om att jag blivit lite smalare. Alltid kul! Känner mig mycket mer peppad att fortsätta gå nu! Förra veckan var jag bara ute och gick en gång, men sen blev jag ju sjuk.... 
Nu har hostan lagt sig lite, har ont i huvudet men det kan ju bero på att jag inte använder mina brillor. Inbillar mig att jag mår illa när jag tar på mig dom. :/ Ond cirkel?

 Jag älskar dig min Andy!

Imorgon ska jag (gå ut och gå?), jobba och träffa pappa.
Lugn dag som idag.
Eftersom jag slutar 17.00 och börjar 06.00 dagen efter blir det nog inte mycket mer än så. Synd att jag inte har lite Gossip Girl, One Tree Hill eller O.C att se på. :(
Borde kanske börja se något nytt? Typ Desperate Housewives?

Heroes börjar ju igen till hösten har jag hört. Hoppas på det! Synd att inte Andy är hemma och kan se det med mig. Vi får kanske se det på helgen när han är hemma istället... Eftersom vi såg det ihop förra hösten vill jag inte se det utan honom nu. Tror han blivit lite lissen på mig då!

Nu ska jag lägga mig och läsa. Har en tråkig bok dock..
Den jag läste precis var underbar: Ps. I love you. LÄS DEN!
Hajdo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0