Faaaaan.

Suttit här nu hur länge som helst och klyddat med bloggen. Fattar inte varför fotona drar ihop sig så.. Grrr.... Men jag ska nog komma på det!
Fast nu ska jag sova. Ska bara testa en liten grej till.. Sen ska jag sova.
Hajdo!



Äääsch. Det funkade ju inte heller. Nu blir jag arg på detta.
Ska lägga mig och läsa. Eller sova. Så jag orkar gå ut och gå imorgon. Om jag inte hostar sönder mig inatt vill säga.
Natti natti.

Undrar om jag ska drömma om Andy inatt igen. Har drömt om honom i två veckor i sträck nu, så jag blir förvånad om jag inte drömmer om honom! Drömmer inte om honom när han sover med mig.... Bara när han är borta. Skumt sånt där... Att man vet det när man sover.
Nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0