..

Sådär, nu var den bilden borta. :)

Imorgon börjar jag 06.00. Blä. :(
Det är inte alls kul. Men det är kul att sluta 09.30! Fast då går jag bara hem och sover, speciellt nu när jag är så trött hela tiden... Jobbar ju bara 50% nu, eller har ett schema på det, men jobbar alltid lite mer än 100 timmar i månaden. Rätt skönt just nu, med tanke på min jäkla allergi. Blir trött av den, och är dubbelt så trött nu (?) eftersom jag är sjuk också. Inte roligt alls. Dessutom är jag ju så orolig för Andy... Kul när dom snackar på tv om hur många värnpliktiga som dött dom senaste åren. NOT! Blir ännu mer nojig. Speciellt eftersom det är baskerprovet snart och Andy är SÅ ENVIS.
Men jag håller alla tummar jag har för att han ska klara det utan större skador. Utan några skador alls tror jag inte ens går. Men då räknar jag blåsor som skador....
Längtar till på tisdag! Då får jag veta hur det har gått. Nervööööööös.
Nu ska jag ta och se vad som finns på tv. Hade jag vågat så hade jag sett [Rec] nu för den är så jäkla bra. Men ja, extremt läskig så den vill jag inte se själv!

Hajdooe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0