Break me


Jewel - Break me
Så bra låt! Man blir så kär i hennes låtar. Och man blir kär av hennes låtar.. haha.. :)
Nu är det bara 7 dagar kvar, och imorgon är det 6 dagar kvar! Det ska bli så skönt att få hem min älskling. Och så skönt att slippa oroa sig för baskerprovet... Visserligen är det jägarmarschen kvar men det är långt dot! Innan det ska vi göra en massa roliga saker.... Danmark nästa fredag, ----- -------- på lördag (Haha, precis som om han skulle läsa här.), ut och resa i två veckor (!!) m.m....



Imorgon ska jag till stan och träffa min pappa. (verkar som om jag träffar honom ofta, men så är inte fallet...)
Får se om det blir lite shopping... vill ha mina "aladdin" byxor från h&m.... hittade bara i lila och gröna sist. Får bli gröna om det inte finns svarta. Men vill ha både gröna och svarta!
Får se om jag tar mig mod att testa nån bikini också. FAN vad jag hatar att testa bikini. Ungefär lika kul som att testa bhar. Usch.

På fredag ska iallafall jag och Rebecca, BEX, till lilla torg och mysa! Det ska bli skönt. Hoppas att det är fiiiint väder! Hade varit så mysigt om vi kan sitta ute. Får se om Majsi och hennes bihang, som hon kallar det, dyker upp också. Och kanske en och annan kotte till. :)

Nu ska jag ta mitt onda huvud och gå och lägga mig eftersom jag börjar 6 imorgon.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0