Blond2

Ja, nu har jag fixat håret och det verkar ha blivit bra. (Svårt att se med allergiska ögon och röd näsa.)
 Måste köpa blondspray för att hålla utväxten borta bara. Kommer upp en och annan bild imorgon kväll om det inte blir för sent hos Maja. :)

Jag är jättebesviken på att jag inte får överraska Andy med presenten, men jag börjar fundera på andra saker nu... Fast jag ska nog inte köpa nån dyr present eller så, det blir nog mer något mys. Kanske inte på onsdag. På fredag ska vi över till Köpenhamn, och äta på Hard Rock Cafe.... Kanske kan komma på något annat vi kan göra där? Han blir ju lätt karusellåksjuk så ett åkband till Tivoli hade nog inte varit så uppskattat! :P

Hatar när man ser fram emot saker och dom ändras. Jag var ju så glad över att jag kommit på en sak som skulle göra honom glad och överraskad... Trist när det inte blir som man tror!
Mitt horoskop stämde ju idag ändå.
Stod något om att jag skulle bli besviken och att jag hade haft för höga förväntningar.
Haha! :P

Jag är iallafall jätteglad att Andy klarade provet utan några större skador (han fick bara blåsor och lite sådant) och jag är RIKTIGT glad att han kommer hem på onsdag. Ska bli såååå skönt att krama och pussa honom! Och få sova med honom...
Trodde den här gången skulle gå hyfsat fort eftersom det bara var en och en halv vecka men det känns verkligen som om han varit borta i en evighet. Och jag har ändå haft skoj när han var borta. Nåväl, kanske inte innan helgen eftersom jag var så trött, men jag hade en bra helg iallafall!

Min älskade Andy!
Hade velat hitta en resa åt oss och boka den, då hade han blivit glad... Men det är så mycket billigare med sista minuten, så det känns dumt....
image29
Jag älskar dig, och saknar dig... Längtar så himla mycket till på onsdag!
jag är jättejättejätteglad att jag har dig!




FAN VAD JAG SAKNAR DIG! (er)


Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0