Blond

Jag är ju rätt blond men vill vara ännu ljusare... som jag var förrförra hösten.. det var fiiint =)
Vet inte om jag vågar göra det nu för jag har inget silvershampoo, hittade varken på Kicks eller H&M. Skit. :(
Köpte nått torrschampoo, undrar om det funkar? Verkar skumt.

Jag såg aldrig Jumper, mitt ljud på datorn är sönder, eller basen skorrar hela tiden. eller inte skorrar, bara hörs. Och mina skivor är så stora att det är slöseri om jag bara bränner ut en.... när det får plats ca 4....


Nu försvann hela min text.... MEN DET VIKTIGASTE:

ANDY KLARADE BASKERPROVET!!!!!!!!!! HAN RINGDE PRECIS, PRATAR MED HONOM NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAHHHHHHH! :D


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0