ah

Det ska bli sååå mysigt att träffa Andy! Snart träffas vi, snart snart! :)
Ska först hem till honom så han får träffa mor sin och vovven sin (vår :P), sen ska vi hem här och sova för jag jobbar imorgon! (Är det själviskt?! När han själv VILL hit?)
Baaah...
Det ska bli så mysigt men jag är irriterad helt utan anledning!
Det var lite jobbigt på jobb idag och när jag kommer hem får jag höra den andra kommentaren denna veckan om hur självisk jag är (speciellt när det gäller Andy.). Ångest. Jag tycker ju inte att jag är det...
Sånt kan få mig på dåligt humör... störigt... vill ju vara glad nu när Andy kommer hem!
Jag är faktiskt trött och allergisk också... det spelar väl in... jag ska inte ha nån allergi nu, jag har ju fått min kortisonspruta!!! Maaah.

Imorgon blir det jobb 9-12 sen kanske jag och Andy sticker till stranden eftersom det ska bli fint väder.
På fredag ska det också bli jättefint väder... då ska jag jobba 6.30-10.30 tror jag, sen ska jag och Andy till Danmark! :) Mysigt! Frågan är om man ska slappa på stranden ett par timmar och sen sticka till DK eller om man ska sticka dit direkt..

Får se hur det blir. :)
Nu ska jag vila en snabbis för att bli på bättre humör!
Hajdååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0