AAAH.

Fortfarande inte hört nått från Andy! Lång dag kan jag tala om!
Gick ut och gick imorse och sen var det jobb 9-16 och jag gick bara och väntade på sms! AAH.
Varken jag eller hans mamma har hört något från honom och det står inget alls om det på hemsidan.
I mitt horoskop står det att jag kan bli besviken på något idag, att jag har haft för höga förväntningar. I Andys står det om ett misslyckande men det kommer fler chanser.
Frågan är om han klarat det.... AAH.
Detta är skitjobbigt!
Nu funderar jag på att sticka till Limhamn och hämta ut mediciner och köpa hårfärg..hmm.
Det regnar så mycket, hade tänkt cykla annars.
Får se om jag tar mig dit!
Imorgon ska jag jobba och sen grilla hos Majs. Det ska bli trevlans! (hoppas på bättre väder!)
På onsdag ska jag först till stan och sen jobba... SEN TRÄFFA ANDY! WIIIE!! :D



Hajhaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0