<3


Jag saknar dig så att jag kan bli galen...
Sitter och väntar på att du ska ringa, du skulle försöka komma iväg vid tio...
Baaah. Och dom jäkla mobilerna som inte funkar som dom ska. :(
Längtar till nästa onsdag när du kommer hem till mig!
Det värsta är inte att vi inte kan träffas, det värsta är lätt att jag vet att du kommer må
dåligt och få så ont... Jag vill inte älskling...
9 dagar tills vi ses.

Tisdag- jobb.
Onsdag-jobb.
Torsdag-jobb. (och något mer om jag har fått min ork tillbaka!)
Fredag-gå ut och gå, jobb. Träffa nån?
Lördag-träffa kusiner?
Söndag-träffa kusiner?
Måndag-jobb. Träna?
Tisdag- gå ut och gå, jobb.
Onsdag-gå ut och gå, jobb, och köra och hämta A! wiiiiiiie!

Denna veckan måste gå FORT! Frågan är om man ska gå ut och gå på onsdag eller om hostan blir värre då...
Och börja träna igen nästa vecka. Ser ju verkligen ut som om jag har tid till det iaf. Haha!
Sommar snart, ge mig vecka 28 snabbt...

Patrick Park - Something pretty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0