10 timmar

Nu är det 10 timmar kvar, sen får jag förhoppningsvis höra något från Andy! jag längtar... det pirrar i magen! jag är nervös! eller spänd, eller förväntansfull.... eller allt på en gång!
Hoppas han kämpar på där ute i skogen!
Nu ska jag lägga mig, för jag är sjukt trött och dessutom får jag snabbare höra från Andy då känns det som! Ni anar nog inte hur min mage mår nu, haha. Den är konstig, vet inte hur jag ska förklara det. Men ja, förväntansfull och nervös, ni vet vilken magkänsla det ger!

Ja, jag kammade ner håret lite sen. Gammal bild!

Jobb imorgon 9-15.

Natti natti. :)


Kommentarer
Postat av: Vicky

Är du helt tokig.. i mina ögon finns det ingen som ens är i närheten av måns.. han kommer allitd att vara finast

2008-05-26 @ 13:45:34
URL: http://disconnected.blogg.se
Postat av: Rebecca

Det var inte meningen att du skulle ta åt dig av någonting. Det var riktat till Camilla i skolan..

2008-05-26 @ 15:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0