wie

Idag har man jobbat... vad mysigt jobb jag har... satt och tänkte på det, jag får betalt att sitta och titta på små barn som leker. Hur underbart är inte det? Speciellt när dom är så guuulliga. Kommer verkligen sakna dem när jag slutar!

Sitter och kollar sista minutenresor nu... blir lite nervös... Det finns inte så många! Hoppas det blir riktigt fint väder snart igen så svenskarna stannar hemma och jag och Andy får tag på någon bra resa! :P

idag vet jag inte vad jag ska göra....Sova?
Är ju trött som ett as.
Sen är det dax att gå ut och gå eller något. Får se.

Hajdå!

Kommentarer
Postat av: josse

datorn bara klyddar nar jag ska kommentera. man blir ju gaaalen! puss pa dig

2008-06-18 @ 10:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0