Who's da man?

Idag har jag gått runt i en Sverigetröja. Nr 11, Larsson.
Barnen på dagis skrek surt till mig innan jag kommit in genom grinden "DET ÄR INTE ZLATANS NUMMER!", precis som om jag tagit på mig fel tröja. Haha! Han är rätt cool den där Zlatan. ;)
Nu ska jag gå in i duschen och ta på mig min egna Sverigetröja, med FRIDA på ryggen. ;)
Sen bär det av till pappan för att se matchen. Ska bli rätt skoj! :)
Ska dock lämna av en kär ägodel (inte min) hos Stek först. Hans Gamecube. :(
Spelar aldrig när inte Andy är hemma ändå. Kanske ska lämna mitt Wii där också, där gör det mer nytta, snyft! Fan vad otacksam jag känner mig, men det är bara kul att spela med Andy och vi är nästan aldrig hos mig ju! Snyft igen.

Idag har min kära mamma hjälpt mig att rensa i garderoben. Där var ju KATASTROF! Sjukt vad mycket kläder jag har. Äger dock två sopsäckar mindre kläder nu. :) Skönt!
Fast lite jobbigt, hatar att slänga saker...
Mamma har rensat hela dagen, min bokhylla,mina lådor, ALLT skit är nere i lådor! Skönt!
Vet inte om jag ska spara eller slänga mina gamla dagböcker? Det är bara typ.. skit. :P
Från femman- sjuan gjorde jag bara listor på vilka killar jag gillade! HAHA!
Och sen är det typ, vem jag bråkat med, vem jag var kär i, vem jag var tillsammans med osv.... Lönt att spara?
Äsch, vill inte slänga det... Men det åker upp på vinden iallafall, trots att jag aldrig kommer titta igenom dem igen. :P

Funderar på en sak.... Jag har en MASSA bilder på min dator..
Ska man lägga över dem på skivor?
Hur håller man ordning där? Usch...

SHIT!!! JAG SKA STICKA OM 25 MINUTER!!!!!!!!!
AAAHHHH! TRODDE KLOCKAN VAR EN TIMME MINDRE ÄN VAD DEN VAR!

hejdå!


Kommentarer
Postat av: Bex

SERIGE FÖRLORADE!!! GAAAHHHH....:(

2008-06-18 @ 23:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0