Midsommarbilder, lördag och söndag

Här kommer lite bilder från midsommar, har tagit dom från facebook. :P Eftersom min mobil bara vill fungera med datorn ibland får mina bilder komma lite senare.

Joel ochAndy
Niklas,jag och Bojan
Bex, Vix och jag
 Jag och Andy=)
 
 
Det var en underbar midsommar. :)
Igår sov vi till ett, vilket man får dan efter midsommar! Sen körde vi till Andy, och slappade lite.
Sen blev det The Happening på bio med Jossan och Stek.


På vägen hem skulle vi köpa godis, men vi hade krängt hela dan så det blev glass istället, fan vad jag älskar calippo cola!
Vi hyrde en film också, som jag verkligen rekommenderar er att inte se... Hemskaste filmen jag sett i hela mitt liv... An american crime... Har hört att den ska vara bra... Och den var ju bra.... men HEMSK så man mår dåligt av den, riktigt, riktigt dåligt....
Bra skådespelare som är med iallafall, två favoriter.... Ellen Page och James Franco.


Idag har vi slappat, och Andy var den enda som tar bussen som skulle upp ikväll, så bussen körde inte idag...
 Han fick ta tåget elva istället, så vi fick sex timmar extra! Wiie. Han har dock paus i Gbg i tre timmar inatt.. Inte så nice för honom!
Men vi hann se två filmer, Spiderwick och The girl next door. Har inte sett The girl next door innan även om den är gammal. Den var ju faktiskt riktigt söt! Beror väl lite på att de spelade "This years love" av David Grey, och att Elisha Cuthbert var med.
Spiderwick var också bra på sitt eget lilla vis.
Nu ska jag sova, börjar 8,30 imorgon! Slutar 12, nice. Man vågar nog inte hoppas på bra väder dock.... Så jag vet inte vad jag ska göra!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0