suck.. :(

Har varit och lämnat Andy precis och nu träffas vi inte på en och en halv vecka.... så tråååkigt.
Jobbigt varje söndag han åker tillbaka. :(
Men när han kommer hem nästa onsdag, är han hemma 4½ vecka!!! YEEIIII!
Och vi ska resa, två veckor, YEI! :D
Får se vart det bär av..
Kreta? Rhodos? Cypern? Turkiet igen? Mallorca?
Någonstans ska vi iallafall, och det ska bli så sköööönt och mysigt :)

Och något annat som är suuuperbra, är att medelhalvsvärmen tänker komma till sverige igen! På onsdag ska den komma men redan på  tisdag ska det bli fint väder! WIIIIIEEE!
För jag ska bli BRUN! Igen. :P
Denna gången ska det dock vara lite längre.....
Hoppas resten av sommaren blir fin!

Imorgon är det sista dan på jobb. blandade känslor. skönt och sorgligt!
Ska ha med mig en liten kaka som dom får äta... Jag går dock hem redan10 så jag äter inte med dom! :P
Sen ska jag nog vara med Anna på kvällen!
Ska se A walk to remember! Den är så bra... så söt.. :) fast sorglig...



Hejråå. :)

Kommentarer
Postat av: Isabell

Svar: haha,okej. Jag har inte börjat läsa den än men vi får hoppas att den är bra ;)

2008-06-29 @ 19:50:25
URL: http://bliuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0