shoppiiing :)

Japp, fick med mig lite smått och gott hem...
två par skor, 49 kr st, yeei
silvershampoo
vax haha
hårinpackning
och ett par jeansshorts för 100 kronor!
nice med rea!

Nu ska jag äta något och sen diska. :(
Sen kanske packa in håret och ta hand om mig! FAN vad jag vill ha ett badkar.
När jag blir vuxen och bor ensam (haha) ska jag fanimig prioritera det framför en ny tv. Ja, platt-tv:n får Andy stå för, så köper jag badkaret (eller önskar mig det i inflyttningspresent av en generös snubbe!).
Det låter som en bra plan tycker både min kropp och själ! :P
Hoppas nu Andy och min generösa snubbe tycker likaså.

Nä, mot kylen!
pusshej.

Kommentarer
Postat av: emma

Okej, har jag itne hört faktiskt. Men kan ju vara en anledning. Tänkte faktiskt ringa imorgon och höra lite med någon läkare vad som är bäst. För det står också att man ska motionera. Men jag har verkligen ingen energi alls för tillfället, så vet inte hur jag ska kunna göra det :S

2008-06-25 @ 22:12:50
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0