SATC

DEN VAR UNDERBAR!
Shit vad bra den var!
Trodde jag inte.
Verkligen en feelgood-film även om det droppade en tår då och då. (jag är väldigt känslig just nu!)
Men åh vad bra den var!!!
Fast FAN vad mycket folk!
Helt proppat! Men det var härlig stämning, man skrattade högt, folk applåderade i slutet! :P
En gång i filmen när jag blev riktigt jäkla arg fick jag verkligen stoppa mig själv från att göra något dumt. Höll på att kasta iväg min colaflaska "på" Steve. Sånt gör jag ALDRIG...  Som sagt, jag är väldigt känslig just nu! Kände adrenalinet pumpa ut i mina armar efteråt. Fan vad det var skumt! HAHA! Känner mig lite som ett psykfall. :P Var säkert inte ens nära att kasta den men ändå. Haha!

Imorgon börjar jag 12,30.... NICE!
Ska göra mig i ordning nu och sen läsa en av mina 6 böcker som kom idag!
Jag skrev för ett tag sen att jag var trött på att aldrig hitta böcker. Tog tag i det och beställde hem från en hemsida. 250 kronor, och då fick man 6 pocket direkt i postfacket! (eller brevlådan om man har en sån).
 NICE!

Förresten, håller på att tipsa folk att se An American Crime även om jag inte ville det... Aaahh... FAN vad hemsk den var.  Sjukt att sånt kan hända, för det gör ju det... hela tiden... riktigt hemska saker.. usch!!!
Nä, tacka vet jag filmer som Sex and the city som får en att drömma sig bort för ett litet tag! :)

Försöker koppla in mobilen för att föra över bilder, går inte. Den bara startas om. Kassssss!

Nu är min syster på Skiathos. Litta avis är jag.
Delar av Mamma Mia! spelades in där.
Längtar till den 11 juli av många anledningar! ;)

Nattinatt.
Jim Brickman - Love of my life.

This isn't goodbye, even as I watch you leave,
this isn't goodbye
I swear I won't cry, even as tears fill my eyes
I swear I won't cry


Åh, jag saknar radiokanalen lugna melodier..

Missy Higgins - The special two :)

NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0