pinsamt?

Idag har jag stigit upp, hämtat mor min och kört till Limhamn. Skulle ha dricka till imorgon, (för vi behöver ju jäävligt mycket dricka!), inne på systemet kommer jag på att jag har tankat för rätt mycket pengar men tänker att jag överdriver, och säkert kan betala. Kunde jag det? Näää..... Får ringa mamma, som har stängt av mobilen.....
Hade ingen som helst lust att gå och ställa tillbaka allt, flaska för flaska.... Hade 17 alkoläsk! inte så kul.
Fick ringa Bodil, hon är den enda jag vet kan överföra.... Och det gjorde hon. Min snälla "svärmor"! Haha, inte nog med att jag inte kunde betala, sen fick jag ringa Bodil också..... Illa!!!

Nu är jag trött (som vanligt) och ska nog vila, sen får jag ta tag i påsarna som står och skrämpar här, ska sortera.
Har nästan bestämt mig för att slänga alla gamla "dagböcker"... Iallfall dom fram till åttan, nian.
Fast å andra sidan, hur sött är det inte med alla dagböcker där det står om att jag bl.a lekt pjätt (??), och ritat bilder till?´
Hum....

Ska träffa Andy ikväll kl åtta typ! WWIIE! :)

Hajsvaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0