loviie

AH. :)
Idag ska jag se film med Emma, Niklas och Eric... Ska bli trevligt! =)
Kanske äta en matbit med Eric, hos Niklas... Får se om jag har makaroner och köttbullar hemma först, det är ganska gott... :)
Vi ville se Dumpad, den verkar sjukt ball men fanns bara i dålig kvalitet. :(
Synd!
Det blir nog What happens in Vegas istället och den verkar också bra! Gillar Cameron Diaz. :)
Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen.
Det är låga halter av pollen nu och jag har hittat en ny medicin! Blev tipsad av en allergisk stackare på Bettys student. Loratadin. Den verkar fungera lite bättre, så idag kunde jag ha smink i hela fyra timmar innan jag kladdade ut det i panik. YEEEII!

Fan vad jag saknar min lilla Andy.
Vill ju ha honom hos mig även om han sover vid nio och väcker mig vid nio dagen efter.... :P

Sööötnos. I love you!

ska göra mig redo för kvällen.
Hajsvajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0