jobb

Klockan är snart tolv och jag har redan hunnit...? ingenting, haha!
Jo, jag åt frukost och läste min enda Gossip Girlbok på balkongen, fick en snygg(not) bikinibränna på 40 minuter. Yeei, älskar att bli lätt brun! Haha!
Måste se om böckerna verkligen är bra, det är därför jag läser den igen.
Men hallå?
Nate är korkad som få och röker på hela tiden, Chuck är BARA ett äckel, Serena är sjukt ytlig, Dan är djup så man druknar, Vanessa är en rakad, tjock tjej, Jenny är 14, kort, har jättestora bröst och är extremt blåögd! Hallåååå? Inget stämmer! Visst, Dan är inte så ytlig som alla andra i serien heller, men nej usch, han sitter bara och skriver dikter hela boken igenom?
Nej, tacka vet jag serien på tv! :P

Mitt öga är stört rött, kunde knappt öppna det imorse.... HATAR MIN ALLERGI!
Har fått kortisonspruta, tar tabletter, nässpray och ögondroppar, och DET HJÄLPER KNAPPT!!! :(

Idag ska jag jobba och sen kanske köra till mobilia och fixa mammas present och ett linne och en bh.... som sagt..

Imorgon ska jag cykla och lämna in min timlista och sen ska jag sola,sola,sola, bada?, sola! Sköööönt.

och ja, nu kan du få mig så lätt var från Festival, tack Bäääx. :)

Nu ska jag in på vilan på jobb i think.
Haha, jag kommer till jobb, sätter mig på vilan bland alla barn sover, där brukar jag stanna (iaf när jag är allergisk och inte vill gå ut!) till klockan är två, sen tar vi upp alla som inte vaknat, tar ut dem, äter mellanmål, sen börjar de gå hem och klockan fem slutar jag. NICE! :P
Imorgon är det jobb 6-10. Inte så himla jobbigt! ;)
Lite jobbigt att gå upp så tidigt men vafan, slutar man 10 så är det ju lugnt!
Man kan ju inte klaga iallafall!

Hajdåååe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0