jaaaaa :)

hittade en jääättefin kamera!
hade dock tänkt köpa en för 1500, men sen hittade jag en massa fina rosa kameror för 1500 kr på internet.... när vi väl kom till affären lade dom ju till ca 500 kronor... plus minneskort...
och nr jag ändå var uppe i 2000 för kameran borde jag ju absoluuuut ta panasonic för dom är bäst, och det hade Andy redan sagt...
så det blev ju 3000 allt som allt (kamera, minneskort och försäkring i tre år!)
Lite mer än planerat. Men fin är den! Och rolig!
Synd att den inte har såna roliga saker som  Lisas (systern) casio har... bara löjligt men skoj ändå :P
men den är jättebra =)


Fiiiiin =)
Hade tre krav. Den skulle vara bra, minst 8 megapixlar och rosa. :P
Töööönt, men ska man ha något så "dyrt" ska det ju vara perfekt. :P

Nä nu ska jag tvinga andy att sluta spela så jag får lite uppmärksamhet!
Byyeee...
Förresten, Andy har tränat rätt mycket inför sommaren, fan vad snygg han är nu


byyyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0