Into the blue

Fan vad människor kan vara SNYGGA! Paul Walker och Jessica Alba i Into the blue.
Nice par, fast han är faktiskt mycket snyggare. Hon är väldigt snygg också men inte som han. :P

Nåväl!
Ikväll har jag varit hos Josefine, hon lagade JÄTTEGOD mat! Pasta och kycklingsås... mmuuums.. Låter skumt med pasta och kyckling i samma rätt för mig, men det var verkligen gott!

Sen satt vi och kollade en massa gamla bilder, det var skoj!
Och sen satte vi på Into the blue som ni kanske redan förstått.
Haha, det var ganska kul, jag frågade Jossan: "Var är dom egentligen?"
Då kom ett flygplan som precis skulle landa där dom sa: "Welcome to Bahamas!"
Tack... Så fick vi svar på det...
Senare i filmen visade Paul Walker lite av rumpan och efter ett tag säger Jossan: "Amen dra upp brallorna!"
Och vad hände, jo han drog upp dom! Haha.
Tror dom hörde oss. Eller inte. Men lite kul var det iallafall!

Sen skulle jag hem, stackars Jossan ska upp kl 5 imorgon!

Själv har man sovmorgon och börjar klockan ett! Skönt :)
Nu ska jag väl kolla runt lite mer på internet, sista minutenresor kanske? Haha!
Sen ska jag lägga mig och läsa... :)

Byyye


Kommentarer
Postat av: Bex

Into the blue är megabra. Och jessica alba är skiitsnygg... han också! men hon är riktigt snygg. :D

2008-06-26 @ 23:57:45
Postat av: Pung o Bärr

Menade att du länkade till vår blogg i ditt inlägg.. hitta tillbaka?

2008-06-26 @ 23:59:30
Postat av: Frida

mm på sidan här till vänster... så klickar man bara på Bärr&Bex så kommer jag till er.. :P

2008-06-27 @ 00:00:06
Postat av: Pung o Bärr

Ah okej.. haha... Ja du, vad vi har gjort återstår att se.. tror dock inte vi kommer lägga ut den på bloggen, den är rätt så SJUK! haha.. men jääävligt bra.. antingen skickar vi den till dig när den är helt färdig eller så får du se den hemma hos någon av oss en dag! ;)

2008-06-27 @ 00:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0