Helgen

Köpenhamn var underbart... Sååå mysigt! :)
Vi stack dit så vi var där vid halv fem, stack till min gamla restaurang och åt smörrebröd, gott som fanken!
Sen blev det efterrätt där, och sen gick vi vidare genom ströget... Hittade ett par solbrillor som sagt, haha, dom är fräcka, tror att jag tycker det iallafall, jag har inte bestämt mig! :P

Sen gick vi in på Tivoli, där det var knökafullt med folk... Men mysigt ändå! Åkte en karusell, gungor som typ flyger ut från karusellen... runt, och väldigt högt upp i luften! Läskig. Haha, jag och Andy ångrade oss lite när vi insåg hur högt den skulle gå... Men vi åkte den iallafall! Sen stack vi och åt på en restaurang, gooott. Blev inte Hard rock cafe, det var en timmes kö... det kände vi inte riktigt för!
Sen stack vi hem. :)


Igår var vi på fest hos Jossan. Hon och Lena (Stefans syster) hade ordnat en överraskningsfest till Stek.... Han blev gaaanska förvånad! Mest rädd faktiskt. :P

Eftersom Jossan hade sagt att hon bjöd på lite mat tog vi henne på orden och trodde vi skulle få LITE mat. Jag, Andy och Niklas stack först till Lilla torg och käkade där för att vara på den säkra sidan.... Men när vi kom fram till Jossan insåg vi att vi hade haft fel... Det var Mamma Sand som köpt maten, så det fanns mat till ca 50 pers istället för 20....
"Amen, tänk om ALLA vill ha hamburgare och är jättehungriga? Då måste man ju köpa så alla kan få 4-5 hamburgare var!"
Hmm... Men det var gott det med!

 Vad ska man säga?

Sen skulle vi till Debaser men efter att ha stått i kön i 20 minuter utan att ha sett någon man kände, eller någon man ville känna, så ångade vi oss. Jag och Andy stack hem och de andra skulle till Amore men det slutade med Slagt....:P

Idag har jag och Andy myst i solen. Nice! Fast jäkligt varmt! Synd att man inte har en pool.
Arne mös med oss! Eller vad säger jag, han mös inte med OSS, han myser aldrig med OSS, han myser med Andy och endast Andy. Skithund! :P

Niklas kom också och hälsade på. =)


Och sen åkte Andy tillbaka till lumpen. :(
Men bara tre dagar denna gången, sen ses vi! Wiiie!

Ikväll blir det parlamentet, och sen ska jag väl sova tror jag... Är rätt trött! Fan vad varmt det är på mitt rum. huuuh. :(
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0